Foto anfall

Jag sitter och har allmänt tråkigt, börjar prata med Emil, snackar runt lite om foto och så, och då kommer han på den briljanta idén om att fota med min bror. Först tänkte jag, jo jävlar ja, hur bra skulle det bli? Och sedan tänkte jag, ja hur BRA skulle inte det bli? En idé kläcktes i min lilla, men effektiva,  hjärna, och jag har en perfekt bild i huvudet på hur jag ska kunna göra en riktigt snygg bild med honom. Så jag sprang efter kameran och skulle precis ropa på min bror då jag kommer på att han inte är hemma. Åh! Så typiskt! Jag får göra det imorgon istället då.

Men som tröst gick jag på promenad med mormor och hundarna, så jag tog lite bilder iaf. Bland annat på denna gamla traktor, och kom då också på att jag absolut borde göra en serie bilder kallade "Farmer". Det blir morgondagens expriment. (Sämst upplösning på bilden, kollade sedan på inställningarna på kameran, sämsta kvalitet.. Jag får ta om det imorrn.)

image120



Och bara så ni vet ville Emmelie Hammarstedt, min gamla klasskompis att jag i min blogg, i detta inlägg skulle skriva följande: "En gång om dagen får jag ont i magen, då tänker jag på dig så går min magvärk över!"

Kommentarer
Postat av: Emmelie

... Och ett par splitternya blåa, glänsande SOCKIPLAST!

2007-07-25 @ 20:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0