Gatufesten dag tre

Haha ja jävlar, så var dag tre på Gatufesten avklarad. Lika lyckad som dom två första. Inte bättre inte sämre, lika satans kung bra! :D

Amanda och jag vaknade rätt sent men kände snabbt shopping behov, vi tog med mormor till IKEA och köpte kläder att ha på kvällen. Vi hann inte mycket mer än att åka hem sedan, äta, duscha och locka håret innan vi åkte in till stan för att se Pistvakt halv sju.

image96

image97

Under showen knäckte Olle en trästav i tre delar och kastade ut i publiken. Det måste vara enda gången i mitt liv jag tagit en enhands lyra. Så nu har jag en orange magisk trästav ;D

Efter Pistvakt kollade vi en snabbis på Björn Rosenström och sprang in på Wallmans. Men det var ruggit kallt och vi gick vidare mot Daltons, där värmer alla varandra med kärlek!

Evelyn kom också dit och vi kollade på Ständut Blakk, bästigaste live bandet! Så grymt duktiga allihopa! Vi sjöng med i alla låtar, hoppade och skrek (varav jag bara kan viska idag..). Jag tog mig också friheten att prata med sångaren i bandet och fick en nice hårband av honom ;)

image98

image99

image100

image101

Vi åkte också karusell.. hehe..

image103

image104

Efter allt sent partaj i Daltons tältet gick vi med bror till efterfest hos Anders, precis som igår, och det va en jävligt spännande och annorlunda kväll måste jag erkänna. 

I vilket fall som helst har jag precis kommit hem och klockan är runt 11 på morgonen, har inte sovit något, så jag är bra slut nu. Men det va det värt! Ännu en kväll att minnas.

Lite mer bilder på gänget från festen, kameramobil så bilderna suger :P

image105

image106

image107

Så var det slut på det roliga för i år.. *snyft*

Men nästa år kommer bli minst lika bra om inte ännubättre då ;D

Tack till alla vänner som gjorde denna helg oförglömlig, speciellt tack till David, Anders mormor och morfar och 
min mamma och pappa som fick hämta och skjutsa både nu och då!

Okej det lät som att tacka på typ Oscarsgalan, men va fan ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

woho yeay jippi!!! fest i dagarna tre!:D Att man e slut å har ont på alla möjliga och omöjliga ställen kan jag leva med ;)hahah sååååååååååååå jävla kung helg trots vädret:P vill också tacka alla som hjälpt till å göra denna helg så satans kung, puss på er:*

2007-07-08 @ 11:41:16
Postat av: Sandra

Hehehe, ja ryggen är ju dåligt knäckt ;P Men det göör inget! Det gör inte ens något att vädret sög, det gör inget att jag hade skavsår, att lockarna i håret regnade bort och all annan skit, det roliga väger ändå upp! Jag räknar ner inför nästa år redan nu!! :D Så himla kul och träffa folk och bara skratta, dansa och ha rooligt! Och jag har gjort Amanda honeypie stolt!! :*

2007-07-09 @ 00:34:47
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0