Gatufesten dag två

Så var man fit for fight igen, dags för dag två! Vi åker på förfest hos Henke, en kompis till min storebror. Skitkul! 11 killar och tre tjejer, dom oddsen gillar vi!

Blev bland annat lite fin fina drinkar, kolla in denna, som vi kallar "Pizza surprise":

image90

Nicklas vänner är att lita på..

image89

Från vänster: Marcus, Jacke, Henke (Vispen), someone (don't remember), Turken.

Sedan tog vi bussen in mot stan, och efter att Amanda besökt majabajan (nej, hon spydde inte) kollade vi på Melody Club. Ohho dom är så bra! Dock en hel del regn så lockarna Amanda och jag fixat blev total platta.

image91

Såå fin :)

image92

image93

Sedan blev det till att gå vidare mot Daltons Saloon. Där vi tillbringade hela kvällen :D Va ju bara att ta skydd för regnet. Tur att man va 18 då och kom in i tälten.

David, hur fan kan du bo i Göteborg, det är ju långt bort!! Men erkänn att jag var modig, och att du vart liiite impad ;)

image94

Hemgång, efter att vi varit hos Anders på efterfest, folket blev lite trötta där tror jag ;) Men men!

image95

Kväll nummer två är avklarad.. Trötta, slitna med huvudvärk, men det gör inget, kväll tre kommer bli ännu bättre! Det kan jag loova! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0