Jahapp

Ny dag nya äventyr.. Nje eller inte så mycket till äventyr kanske.. Jobbat, knäppt kort, övningskört, kollat på film.. Allmänt härlig och avslappnad dag. 

Imorgon ska jag till körskolan igen, sitta där typ hela dagen och sedan gå till 
morfar och umgås lite med honom. 
Annars blir det väl mer plugga till teorin och soova. Mamma och pappa + syrran åker på 
semester inatt så det blir lungt, lungt, lungt och skönt.

Nu har jag också hittat ett nytt band jag lyssnar sönder, Tokio Hotel. Amanda, kolla sångaren! 
Lite min typ va ;)
Och Amanda, du får helt själv gissa vem jag menar då ;D

image119
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahah ja sandra han med döskale tröjan kanske ;) hahah nee men sandra helt din stil;P å jag fattar fortfarande inte :P å kommer roligtvis aldrig göra heller :P hahah a bossi bossi<3

2007-07-19 @ 17:54:17
Postat av: Sandra

Jamen alltså jag tycker inte att det är något fel på killar med smink.. Jag tycker det är snyggt ^^ Och Amanda, det är inte meningen att du ska förstå ;) Det är bara tur att du och jag inte har samma smak på killar, kan du tänka dig en catfight mellan oss om en kille? :P Det skulle jag vilja undvika ;D hahah

2007-07-19 @ 20:20:37
URL: http://sandraengbergs.blogg.se
Postat av: Amanda

är du ens säker på att de e en kille??;P haha nej den catfighten skulle jag helst vilja slippa så de e väl jävligt bra egentligen att vi har sån olik killsmak :) a bossi bobob<3

2007-07-19 @ 20:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0