Teatern Raholms-Kajsa

Wow vilken bra teater! Den va verkligen super. Så himla rolig! Anna Norberg gjorde en suverän insats som huvudrollen Kajsa. Alla som inte sett den, se den! 
Defenitivt värt dom 190 kronorna som inträdet kostade.

I publiken satt också då Sven Wolter, det var rätt skoj, pratade lite med honom, han tyckte att "Alnö är helt underbart fantastiskt vackert, som i en saga!" Och Det tycker ju jag med!

image113

Jag fick mig (snodde) en alldeles egen Piggelin keps ;D

image114

Och för er som inte kan placera in Sven Wolter i något film-sammanhang, han är med i Van Veeteren filmerna.

image115

Jajamensan, det var nog allt för idag. Nu ska jag fortsätta med lite ritande.



Kommentarer
Postat av: amanda

Teater is the shit !!:D

2007-07-13 @ 18:14:07
Postat av: Sandra

Jag menar det! :D Så sjuukt bra :D

2007-07-13 @ 20:11:56
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0