Mmm, tog ledigt idag!

Vaknade runt 09.00, kliver upp och gör allt förutom det jag ska. Klockan ett möter jag Amanda på stan, shopping, shopping, shopping! Och jag shoppade för mycket, men det skulle ju inte vara riktigt jag om inte det hände. Eller hur?

Det blev Kukjakt på Knaust. Det gick riktigt bra idag! För er som inte vet vad det är kolla in detta: http://www.skrypt.se/ I nedre kanten av sidan finns länken till Kukjakt på Knaust.

Sedan blev det bio, Pirates of the Caribbean, At Worlds End, igen ;P haha jag tror inte jag sett samma film två gånger på bio förr, men nu har jag :P
Bästa citat från filmen: "Nita fast inälvorna i masten!" haha

Precis hemkommen nu och ska sova. Ny dag imorgon, som förhoppningsvis innenhåller mer äventyr.

Holabandola!

Kommentarer
Postat av: Theres

Ni verkade ha jätte roligt!!!:D;D

2007-06-29 @ 21:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0