Dag i skogen

Ja så har vi haft vår dag i skogen med naturkunskapen, det var precis lika ovärt och icke givande som jag trodde. Jag menar vi gick i skogen i Granloholm. Ja, precis! Finns det ens skog där? Nejmen det var så mysigt så när lastbilar och bussar åkte nån meter ifrån en hela tiden. Nu vet alla hur lungt och fint det är i skogen. Eller inte. Vi skulle ha åkt till Alnös uskogar, träffat bjärn, älgan och andra djur som sig gömma i dessa skogar. 


Men några fina bilder fick jag iaf
Amanda och jag äter gräs: 

image42


Evelyn och Malin:

image43


Amanda och Evelyn, visst ser Evelyn ut lite som en grottmänniska?

image44


Jag älskar djur och natur, men fan inte i Granloholm!

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha ja de vill ja ju lova de va nått alldeles extra alla sumpmark å mossa :P de ända som va nått å ha var fika pausen ;P haha bossi bossi

2007-05-27 @ 12:00:43
Postat av: Sandra

så hilma rätt du har honeypie! bossi nossi

2007-05-27 @ 12:59:39
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0