Dagen efter gårdagen...

6 maj.. Det är lite trögt må jag säga. Johan, Amanda och jag klev väl upp vid nio, ja, det var jag som väckte dom då jag är fruktansvärt morgonpigg. Vi inledde dagen starkt med att äta frukost med övriga familjen och åkte sedan in till stan för att do some shopping. Jag köpte en jacka innan vi drog vidare till Bergsåker för att äta kebabtallrik på Pizzeria Robertos. Mumma!
Sedan blev det en sväng upp till Norraberget för att kolla på lite utsikt.

image18


Sedan vart det en fin fin promenad runt i skogen på berget med. Mysigt. Och Amanda hittade naturligtvis ett träd att posa på:

image19


Sedan åkte vi hem till Johan och.. gjorde väl inget spec. När Amanda åkt så tog vi supran mot IKEA. Där jag köpte en underbart fin röd tunika. Får se om det kanske blir den jag använder imorgon på den stora dagen. För nu är det endast 1h och 10 min kvar till jag fyller 18. Good bye 17... Will miss ya..

Kommentarer
Postat av: Johan

Vägra erkänna att du ville se på 1 night in Paris? ;)

51 minuter kvar!

2007-05-06 @ 23:09:59
URL: http://blogg.johanlinder.se
Postat av: Sandra

hahah, okej, jag ville se, men jag trodde verkligen inte att filmen var sån! :O uscha uscha Paris!

2007-05-07 @ 07:48:47
URL: http://sandraengberg.bloggagratis.se/
Postat av: Sandra

Du är bra kul du med dina inlägg! Hoppas 18 blir vad du hoppas på o att körkortet går som en dans..
För pärlan är ju din nu! Mammsen

2007-05-07 @ 21:15:27
URL: http://sandraengberg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0