Födelsedags fest! :D

Äntligen har jag fått ha min 18-års födelsedags fest! Och den blev absolut mer lyckat än vad jag någonsin vågat hoppas på. Många av mina släktingar kom dit och av mina egna nära och kära så kom Johan, Amanda, Evelyn och Malin.
Amanda sov hos mig från Fredag till Lördag och hjälpte mig att fixa iordning allt till klockan tre då det vankades middag. Alla 25 som var där fick otroligt nog plats i vårt, okej.. relativt stora kök.
Innan middagen så öppnade jag presenter, faktiskt lite pinsamt då alla stod och kollade på.. Vart inte alls nervös.. Öhm.. Fick en massa fina presenter, men för att ta det kort så: En massa fian prylar som jag ska ha i stugan när jag flyttar ut från huset, pengar, fin fina Harry the Wall Mounter från Venuella, ett härligt häfte med bilder på mitt förflutna som porr stjärna (eller va det Malin som klippt in ansiktet på mig i bilderna? njaa.. svår fråga..), fick också hur fina skor som helst och sötnöten Johan :) Check them out:

image15
 

Tusen tack till you!! Detta blev nämligen skopar nummer 100! Jag har äntligen nått det tresiffriga talet 100! Otroligt.. Snacka om att par hundra blev speciella iaf :D
Och en extra tår föll från mitt öga när jag öppnade en liten guldig ask med en rosett runt. Det skrammlade till lite lätt när jag öppnade.. Och där i asken låg.. En bilnyckel! Världens lyckligaste tjej fick underbarigaste, sötaste rödaste, atosen:

image16


Och då måste ni ju lägga märke till den sööta rosetten mamma knytit med rosor och hela köret:

image17


Jag kan aldrig tacka er nog mamma och pappa! Älskar er så mycket! Och då även om jag inte fått en bil, ni betyder allt för mig :)

Mär vi ätit klart och hunnit med efterrätten så tog vi ungdomar Johans Toyota Supra till stan för att köpa lite brännbolls trän och hyra ett Singstar.. Jag måste erkänna att jag var lite rädd att alla skulle ha åkt innan vi kommit tillbaka, men icke sa nicke! De flesta var i en sådär härligt underbar form som bara alkohol kan locka fram.
Så kvällen bestod av fylle brännboll, som var det rolilgaste jag varit med om på läänge! Älskar er alla!
Senare på kvällen blev det alldeles för mycket Singstar och så.. Men det var underbart kul! Evelyn knäckte alla ;)
Sedan blev det grillning och så, vad jag minns iaf. Och när klockan blev sådär 2-3, någonting, blev det efterfest i Nicklas lilla lya ute på gården. Så roligt! Och när Sandra började blunda mer än vanligt gick jag, Johan och Amanda till mitt rum igen och trängde ner oss i min inte allt för stora säng, men det gick fin fint ;D 

Tack alla underbara människor som kom för att fira mig! <3 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, det låter som om du haft det toppenbra! =)

2007-05-06 @ 21:53:04
URL: http://mshh.blogg.se
Postat av: Johan

Två timmar kvar, sen GRATTIS!
Var en speciell och annorlunda helg med din släkt, hehe.. tur att man är välkommen av farfar nu då ;)

Var skit kul med brännboll singstar grillning och allt!

2007-05-06 @ 21:53:10
URL: http://blogg.johanlinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0