Frågor & svar

Dessa frågor hittade jag på Linas blogg (http://linat.bloggagratis.se/). Så jag kopierade frågorna och fyllde i svaren själv. Gjorde en liknande grej på förra bloggen, jag vet. Men jag finner det roligt ;)

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Ja, men endast Farmen.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar för att man kan ha finast skor då, men vintern om man tänker på skoteråkning.
Brukar du sjunga i duschen? Vad annars?
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Sport? Skojar du eller?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Det vet jag av egen erfarenhet
Vad är viktigast för dig? Mina vänner ^^
Laddar du hem musik och film från Internet? Nej, faktiskt inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Skaffa mig ett fadderbarn. Och köpa lite mer skor.
Vad är det bästa med julafton? Farmor som springer omkring.
Tänker du mycket på ditt utseende? Det händer
Vad får dig att slappna av? Trygghet
Tänker du ofta på sex? Det är klart att man gör
Är du skyldig någon pengar? Hmm.. jo
Är du mörkrädd? Nej, inte det minsta
Vilken färg är snyggast? Beror på mitt humör
Tycker du matte är svårt? Inget jag haft problem med, men matte B är fan svårt.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Märkeskläder är det fjantigaste jag vet!!!
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Status om det handlar om konst.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Vid ungefär 8.. men inte senare än 9.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Ojojoj stackars dig mamma..
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Självklart!
Har du piercing? No way! Bara 3 i öronen.
Bråkar du och dina syskon ofta? Det skulle man kunna säga, men jag älskar dom för det ^^
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Mamma är alltid viktigast för mig.
Läser du ofta böcker? I perioder läser jag tokmycket!
Vad föredrar du för sorts filmer? Skräck, rysare och riktigt sjukt äckliga filmer.
Vad slösar du mest pengar på? Skor och tidningar. Och subway  med..
Vill du gifta dig? Absolut!
Vill du ha barn? Ja, minst två, högst tre.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Jag ser aldrig på tv.
Vilka länder har du varit i? Sverige, Finland, Danmark, Norge, Cypern, Teneriffa.
Vilka husdjur har du haft innan? Hästar, hundar, katter, fåglar, kaniner, salamander, hamster, fiskar, sköldpadda, råtta, möss, gäss, kor och får.     
Solar du ofta? Never
Är du bra på att laga mat? hahaha
Var badar du helst? I ett badkar fullt av skor
Vad dricker du för alkohol? Fejk baileys ;)
Vad använder du för droger? Jag sniffar mjöl
Vilka djur är du mest rädd för? Allt som lever i vatten när jag ska bada.
Vad tycker du om monarkin? Onödigt, men roligt
Vilka språk kan du? Svenska, engelska, lite spanska.. I-sprikit och sjörövarspråket.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Har hänt, jo.
Vilken kändis är hetast? Oooh lätt!! Pete Doherty!
Gillar du att dansa? Jovars, men inte bra
Vad har du för klädstil? Försöker mig på senaste modet men alltid med en egen touch. Aldrig kopiera något rakt av.
Är du flygrädd? Nej inte alls.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? As bra! Äckel snusk rök.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Piggelin, alltid!
Tror du på ett liv efter döden? Nej
Vilket kaffe sörplar du helst? Bara svart kaffe
Vilket mobilmärke föredrar du? SonyEricsson
Vill du gå ner i vikt? Ja
Vad har du för personlighet? Glad (oftast), skämtsam, bjuder på mig själv och är nog inte så ego. Lyssnar när folk talar och ställer upp för mina vänner. Till 100%. Som ni behandlar mig blir ni behandlade av mig.
Har du varit deprimerad? Tyvärr.. Svårt att komma ur. Men jag kravlar och försöker!
Tycker du om sushi? Jag vill prova!
Tror du på livslång kärlek? Ja
Vad äter du helst när du ser på film? Lösviktsgodis.
Lever dina föräldrar tillsammans? Jajamen, och så vill jag ha det 4ever.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Jag vill bara kunna det utan träning.
Har du tandläkarskräck? Nej, men jag hatar att gå dit
Har du någon gång haft självmordstankar? Tanken har väl funnits där ibland.
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Morgon, haha absolut!
Vilken hårfärg har du naturellt? Äckel mörk blond.
Biter du på naglarna? Nej.
Är du beroende av något? Skor, vänner, kärlek, att uttrycka mig estetiskt, familj, djur, och värme när jag sover.
Hur ofta motionerar du? Jag gjorde det en gång i sjuan 

Kommentarer
Postat av: persy

nu är det omlänkat :)

2007-05-03 @ 18:29:39
URL: http://persy.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0