Lite snabba..

- Här om dagen då missade jag bussen i Wii och fick gå hem! Är väl kanske 5 km :P Men det var soligt så det gjorde inget ^^

- Jag har kommit in i en Johnny Cash period, eller mer Walk The Line (filmen) period.. Lyssnar på Cash, June Carter, Reese Witherspoon och Joaquin Phoenix hela tiden.

- Jag gillar min nya vita lilla väska.

- Jag hoppas på att Amanda och jag snart kan ta fler "crime scens" bilder :D

- Varför säger jag hela tiden ordet "ever"?

- Jag och Malin såg Pirates of the Caribbean The Worlds End igår. Den var jättebra! Men jag tror att jag måste se den en gång till för att riktigt fårstå och hänga med i hela filmen. Johnny Depp = mums

- MVG på matte B nationella!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0