Onödigt göra..

Ja vad fan, det är lov och jag kände för att vara dryg, så alla som vet lite/inget om mig, här kommer lite (eller mycket)  fakta, frågoran är kopierade från någon annans blogg.

Ditt namn:
Sandra Engberg
Din ålder: 18
Födelsedag: Fan det är långt kvar..
Syskon: Storebror, lillasyster.
Hårfärg: Mörkbrun, och det är min naturliga.. Ingen som tror på mig? Nehe..
Ögonfärg: Blå

FÖRHÅLLANDEN:
Vem är din bästa vän?
Oh, sweeties ni vet vilka ni är!

Har du en pojkvän? Hmm.. hmm.. mm.. *fundera* nej

Hur långt var ditt längsta förhållande? Några månader

Vem pussade du senast? Förutom hunden, så var det nog Marcus.

GREJER:
Var shoppar du helst?
Vilken skoaffär som helst.

Har du några tatueringar eller piercings, och isåfall hur många? Äh, nej nej

Hur många par skor har du? Hahahah, även att den frågan var med. 125 par.

Hur många par byxor har du? 3 som jag använder iaf, sen har jag säkert 15 par till jag inte tänker röra.

FAVORITER:

Färg: Svart, blå
Mat: Kyckling sallad med fetaost och myyycket ananas!
Killnamn: Trent
Tjejnamn: Sarissa
Ämne i skolan: Foto
Klädesplagg: Det som ingen annan har
Sport: Skämtar va?!
Musik: Babyshambles, Rooney, Death Cab for Cutie och Bowling for Soup
Citat: “Om du vaknar upp utan smärtor, då är du död.”
Raggningsreplik: Sån tjafs behövs inte, gå rakt på


HAR DU NÅGONSIN...
Snusat? Aldrig
Rökt? Har hänt, ska vara John Silver utan filter.
Hoppat bungee jump? Never
Brutit mot lagen? Vem har inte?
Fått dig själv att kräkas? Varför skulle jag?

Nakenbadat? Ja, en självklarhet!
Varit kär? Det har hänt, men det slutar aldrig lyckligt.

EXTRA GREJER:
T
ar du droger? Om man bor på Alnö, var får man tag på dom? Löken?

Vad använder du för shampoo? Det som finns i duschen

Vad är du mest rädd för? Att bli kär, då är man så dum med sig själv.

Tio första:
Första bästa kompis: Evelyn, fan vi har hängt ihop länge nu!
Första bil: Hyundai Atos, ooh min lilla pärla, även om jag önskar att du var en röd bubbla..
Första kärlek: Oh, I will never forget you Emil!
Första husdjur: Men snälla, jag minns inte, har haft för många.
Första semester: Öh, Skara sommarland?
Första jobb: Bageri
Första köpta skiva: Hahah kan tippa på Spice Girls.
Första riktiga kärlek: Fortfarande Emil.
Första konsert: Förutom Gatufesten, Gyllene Tider, alltså som är något att minnas!

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: En flaska Hidden Rock
Sista bilfärd: Från IKEA idag.
Sista filmen du såg: Sommarlek, Ingemar Bergman film.
Sista ringda telefonsamtal: Mamma.. Kanske
Sista bubbelbadet: Idag
Sista spelade cd: Maia Hirasawa – I found this boy
Sista kyss: Marcus
Sista gången du grät: Jag har gråtit mer eller mindre senaste veckan, och det lär inte bli bättre denna vecka.
Sista måltiden: Kyckling och potatissallad.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Inte bästa kompis, men kompis.. Förutom Amanda då, men henne dejtar jag varje dag!
Blivit arresterad? Hmm.. Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja verkligen, det är ett kärt minne.
Varit på tv? Jag vet inte
Fått ditt hjärta krossat? Ja, och varför ska det vara bra för? Någon som vet? Jaja, jag plockar ihop bitarna som blir kvar och limmar ihop dom till nästa som vill krossa.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej det skulle jag aldrig göra.
Haft ett one night stand? Ja, alltså.. eller jo.
Busringt till nån? Har hänt.

Sju saker du har på dig:
1. Nyinköpt topp
2. trosor
3. handduks turban
4. nagellack
5. örhängen
6. hud
7. hår

Sex saker du gjort idag:
1. sett Operah
2. Shoppat
3. klickat runt på deviant.
4. Lyssnat på Rooney
5. Ätit en kaka
6. Diskat

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Kameran
2. Penna (3B)
3. Musiken
4. The OC boxarna
5. Mina skor

Person du kan berätta allt för:
Mamma

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? chips

Två saker att göra innan du dör.
1. Skriva en bok
2. Roadtrip i USA, med honeypie!

En sak du ångrar:
1. Att jag en gång tog en speciell sak för givet. Men vem kunde ana att det var tvärt om?


Kommentarer
Postat av: Theres

hehe, okej det var långt och... ja.
okej nu vet jag mer saker om dig;D

2007-10-29 @ 21:40:32
Postat av: Sandra

haha kung!

2007-10-30 @ 15:38:57
URL: http://sandraengbergs.blogg.se
Postat av: Honeypie

Mihhihii roadtrip!!!!!:D

2007-10-30 @ 17:27:04
Postat av: Sandra

Mihihihi!! Det är klart!!!

2007-10-31 @ 15:28:12
URL: http://sandraengbergs.blogg.se
Postat av: Rebecca

wohoo, vilken lista, haha! underhållande :D

2007-10-31 @ 16:14:55
URL: http://diiiamant.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Haha, ja eller hur? Mihi

2007-11-02 @ 14:29:06
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0