Where did she go?

image163

Foto jag tog igår eftermiddag.

Igår kväll var jag och Amanda på bio, vi såg den helt fantastiska och underbara filmen "En ung Jane Austen". 
Jag har aldrig gråtit till en film, men det var jävligt nära igår, tur att Amanda inte såg det!

Nu vet jag vad det är jag ska söka i livet, men dock behålla, tack till den filmen!
Den filmen kommer genast att köpas när den kommer ut i butik.

Och tack Amanda för en underbar kväll, vi måste spotta från norra berget fler gånger!

Kommentarer
Postat av: Honeypie

Ja den filmen tog, ett slag underbältet:P
Hahaha spott falla SPLASH...inte kunde ja drömma om att spott kunde låta så högt:D

2007-10-22 @ 20:15:04
Postat av: Sandra

Ja ett rejält jävla slag under bältet.. Suck.. Men nu vet man vad man söker och ska behålla, eller hur pie?

Hahahah!! Spotta.. Falla.. SPLASH!! Eller spotta.. Falla.. SPLASH SPLASH SPLASH!! När dom delade sig i luften ;D Nya namnet lär bli "Spottberget" eller kanske "Splashberget".. Haha whatever, det är inte norra berget längre iaf ;P

2007-10-22 @ 20:20:06
URL: http://sandraengbergs.blogg.se
Postat av: Honeypie

Jag vet iaf vad jag ska behålla för tillfället^^ mihihih

hahahha ja spottberget:D!!!
eller varför inte grankotten??? ja varför inte? eller gran barret eller tallen eller varför inte GRANKOTTEN?!

2007-10-22 @ 20:23:19
Postat av: Sandra

Ja det tycker jag också att du ska ^^

Nohahahaha!!! SPOTTBERGET! Vi kan göra 21 Oktober till "Spottdagen" också! :D Mohahahha!! Grankotten är fan det sämsta jag har hört, vi får gå och esteta om deras skylt, typ flytta runt bokstäverna lite ;P

2007-10-22 @ 20:32:56
URL: http://sandraengbergs.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja det tycker jag också att du ska ^^

Nohahahaha!!! SPOTTBERGET! Vi kan göra 21 Oktober till "Spottdagen" också! :D Mohahahha!! Grankotten är fan det sämsta jag har hört, vi får gå och esteta om deras skylt, typ flytta runt bokstäverna lite ;P

2007-10-22 @ 20:33:13
URL: http://sandraengbergs.blogg.se
Postat av: Honeypie

JA! jävla bra idee där :D hahahha
Ja de gör vi faan ..bir så himmla arg på sånt där:P hhahaha

2007-10-22 @ 20:36:02
Postat av: Mathilda

Fan Sandra!!! Dina bilder är så bra!!!

2007-10-30 @ 22:31:59
URL: http://mathildalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0