En såndär vanlig dag.. Trodde jag!

Dagen segade sig fram, aldrig varit så
jävla trött i hela mitt liv när jag skulle kliva upp när klockan ringde vid 5 för den delen. Nervös. Lång dag, bara teori ämnen. Körlektion, men Evelyn åkte med, så det gick bra ändå!
Hihi! 
Hem.. Mat.. Trråååkk..
Köra bil..
Kolla på traktorer i Indal, står utanför bilen och kollar på en traktor och huttrar av kylan.. Så plötsligt:

"Bhhhrrröömmmrrr!!"

Ni vet som min sms signal, haha.
Plockar fram mobilen ifrån bilen, tänker det är väl telia eller nått.
Men det var det inte!
Det var Märks och jag sken upp som en sol, sedan dess har jag varit på jättebra humör! Jajamen, jag har inte ens bråkat med pappa ikväll, vi har faktiskt suttit och pratat och kommit riktigt bra överrens. Surprise!

Allt man behöver ibland är ett ynka litet sött sms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0