Lite tankar af Sandra

Jag suckar hårt (mitt nya uttryck) för historia, jag måste verkligen kämpa för att få det betyg jag vill i det ämnet, eller alla måste kämpa för sina betyg där, har jag precis märkt. Stenhård lärare, Jerker där. Men jag ska fan kämpa, jag gillar historia och jag vill att det ska gå bra! Och från det ena till det andra vad det gäller skolan, hur fan gör man en taggtråd?

Jag är så glad att se min honeypie så gladis, jag tror stockholmarens besök har haft en väldigt positiv inverkan på henne!

There is a good kinda pain, when I'm around you. I adore you. So you know.

Äntligen är min alldeles egna bil påställd, jag kan inte fatta att jag tjatar så mycket om det,
men jag är fortfarande så överlycklig för mitt körkort! Helt stunning.

Så jävla sjukt trött, men vaddå? Det är ju House klockan nio.. Jag MÅSTE se.. Jag försöker övertala migsjälv här..

Fan jag måste fråga en sak, ni kanske har något långt och inte såå invecklat svar.. Med lite tur. Märks Märks om han märks av mig? Eller märks Märks endast när han är Märks? Eller märker ni på mig när Märks märks eller eller märker bara jag Märks så som han 
märks som Märks?

Hmm.. Tacksam för svar..

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Svar på din fråga:
Ja, märks märks då han märks av dig, men märks märks nog inte lika mycket för mig som märks märks för dig, då jag aldrig laggt märke till märks.
Märks märks nog bäst som märks, men genom dig märks han som den som jag märker som märks.
Det märks på dig när märks märks, då märker man att det är märks som märks då han märks som endast en märks märks! Och som sagt så är det nog bara du som märker märks, men inte bara som märks märks, utan också när märks inte märks som märks! :)

2007-09-25 @ 22:04:42
URL: http://gukoret.blogg.se
Postat av: Sandra

Hahaha great answer! Det märks att du är intresserad av hur märks märks, och jag hoppas att det märks på mig att jag gillar att du är intresserad av hur märks märks på mig eller hur märks märks av sig själv. Även om jag utgår ifrån att det också märks på andra än mig hur märks märks, men det märker vi väl när vi ser det, men jag tackar för svaret och vi ska nog se till att märks märks som sig själv och inte märks som en annan märks skulle märkas :)

2007-09-27 @ 06:07:04
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0