2008-04-28 - Willkommen hem!

Nu är jag hemma i halmen igen, rätt skönt, eller förresten så kom jag hem på Lördag kväll, men jag har inte haft lust att blogga så. Men vi hade superkul! Magasin 3 var den absolut bästa konsthallen av de tre vi besökte, Moderna Muséet kom på andra plats och Kulturhuset var väl sådär, eller vi hade minst tid där så man han inte se allt heller.

Jag har sprungit omkring på alla bra second hand affärer i hela stockholm, bäst av dem var nog Stockholms Stadsmission, fast den finaste klänningen hittade jag på Myrorna. Gul med brodyr, mumma, den ska jag ha på mitt birthday kalas på Söndag (även om jag inte fyller år förrän på Onsdag nästa vecka). Då blir man allt 19 fagra år. Böhp, känns rätt värdelöst.

På Onsdag ska jag på partaay hos min älskade broder, blir majbrasa, öl och korvgrillning tror ja! Och träffa en massa folk, kanske blir en och annan buggning med Nicklas också, haha, om yrsla slår till så.

Ikväll blir det en massa pluggning, först öva inför morgondagens tal i Svenska Nationella. Hmm.. Suck. Sedan blir det historia för hela slanten! SUCK! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0