Hej

Det blev en hejdundrandes FULL PULL!

Hej där allihopa!
Jag vet att jag har varit världens sämsta bloggare ett tag nu, eller kanske alltid, vad vet jag.
Men det är sommar och jag har ett innerligt hat mot datorer egentligen, så det har inte blivit så mycket av et. Men hej och hå, jag har mycket att berätta. Jag listar det:

Ett
Jag och Evelyn var till Järvsö för några dagar sedan, kanske lite mer än en vecka sen, men men. Och vi gick på Järvsö zoo, med en enda tanke i huvudet båda två, vi var där för att fota, och komma så nära djuren som möjligt då, vilket är lite svårt på ett zoo då de sitter i inhägnader. Men vi försökte verkligen! Här är mitt resultat, en ytterst liten bråkdel av alla bilder jag tog, har bara inte orkat göra iordning fler.















Jag laddade upp dem stora så att ni orkar kolla, om någon kollar, det är det säkert ingen som gör, men jag tänkte: Vad fan. Vi hade jättekul och supermysigt i allafall, det är roligt att åka på (hyffsat) spontana och (lite) långa bilresor, Det kanske blir Frösö nästa gång?

Två
Jag var på tractor pulling. Fan, det var länge sedan jag hade så roligt! och Belsebub gjorde visst ett full drag! Så det tjööt om det! Om ni nu inte vet vad Pulling är (när det gäller traktorer) så får ni nog bara skylla er själva, det är något som alla borde gå på och veta vad det är! Det är.. ved heter det? Allmänbildning!
Sedan på kvällen så var det party hos min bror, som bor typ bredvid banan. Det var fullt ös, medvetslös. Nja, kanske inte för mig, men näst intill. Var fan tog min whiskey vägen? In my belly? Slut var den alldeles för tidigt i allafall!
Vi spelade brännboll med grannarna, och hallå? Är det inte meningen att tjejerna ska använda tennisracket? Feega killar! Jag fick till några riktiga slag i allafall, men det blev inget frivarv, för efter halva varvet kom jag på att jag glömt ölen vid slagplatsen, så jag blev tydligen bränd. Men det är skitsamma, vid hade jätteroligt! Efter det så åkte vi in till stan och gick på Olearys! Första gången jag varit inne där! Det är väl tack vare Anders, Nicklas, Matilda, Sofia och ja, alla dom som var över 21.. haha.
Efter bugg, drinkar, spelmaskiner, öl, snack och en massa annat så liftade jag och Anders hem med mamma, vi droppade av han i Wii och sedan pladdrade jag på så mamma vart total less (men hon älskar mig i allafall!).

Tre
Sommaren är för kort för att slösas bort.
Jag vill till paradisbadet.
Jag vill till Tännäs.
Jag vill till Frösö.
Går det att fixa tro?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ekorren och vargen blev riktigt fina/läckra bilder! you rock.

2008-08-06 @ 23:36:57
URL: http://diiiamant.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Tackar så jätte mycket! Kul att du gillar dom!

2008-08-07 @ 19:10:42
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0