Detta är egentligen löjligt..

.. men jag bortser från det och erkänner att jag har gjort, faktiskt, egentligen, en skiss av Edward Cullen. Så, nu är det sagt!

Det är något med hans utseende som är sketasvårt att fånga på papper, och det irriterar mig! Djupt! Jag ska försöka och försöka!

Jag gjorde ett försök idag, men att få in en blyertsteckning på datorn, betyder alltid att den blir ruffigare än vad den egentligen är, vilket är sjukt irriterande just nu. Vilket ni skulle kunna ta som en undanflykt. Men det får stå för er. Här är den: 



-Edward Cullen-

Blyerts: HB, 2B, 4B
/Sandra Engberg

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är riktigt jävla duktig!

2008-12-11 @ 12:20:18
Postat av: Sandra

Tack så mycket! Kul att du tycker det! Men jag måste prova mig på hans ansikte igen, det är svårt. Svåraste jag har tecknat hittills :)

2008-12-11 @ 12:49:59
Postat av: Amanda

Fy faan va bra :D!!! inga undanflykter! u know it :*

saknar dig pie <3

2008-12-13 @ 13:03:42
Postat av: Sandra

Hahah, GREAT! :D

Jag saknar dig med pie! :*

2008-12-14 @ 12:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0