HAHAHA!

Ja man undrar ju ibland varför man bloggar? BLOGGAR? Bloggar, av alla saker man kan ägna sin tid här på jorden åt? Men jag, ja bloggar! Yes! Good choice!

Move on..

Jag satt och funderade över framtiden imorse och jag kom fram till att jag behöver ett jobb efter jul. Tror jag hoppar skolan och drar vidare på nya äventyr.
     Men om jag ska börja en ny utbildning hösten 09 så måste jag hålla mig sysselsatt tills dess. Någon som vet av ett jobb? Kontakta mig!
     Sedan började jag att kolla på utildningar. Finns mycket men det mesta är skit. Hittade dock två möjliga. En är:

-Broby Grafiska Fotografi/digital bild 80p-

Det vore verkligen superkul! Utveckla den lilla talangnerven lite. Man kan ju alltid göra arbetsprover, skicka ansökan och prova. Kolla om man skulle kunna komma in.



-Dear Sister-

Nikon D60
AF-S DX Zoom-Nikkor 18-55mm

/Sandra Engberg

Kommentarer
Postat av: Bräcke

Hoppas du hittar något du kommer trivas med.

2008-12-15 @ 18:04:01
Postat av: Sandra

Det hoppas jag med, verkligen! :)

2008-12-15 @ 19:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0