Tjottapålle

Hej, hej, hej, trött, trött, trött.
Underbar helg, bara mys och skoj. Äntligen fick jag chans att bara göra vad jag ville en helg, även om en hel dag gick till mitt projektarbete. Men känns skönt att vara i rätt fas med det nu, hann ikapp lite. Puhh..
Men imorgon är det back to school igen. Sucka. Fast på Fredag blir det fest hos min broder så det är i alla fall något att se fram emot!

Jag skulle hämta min bil hos Nicklas idag, den hade stått där över helgen. Min kära lilla Atoz hade ett problem bara. Den var is. Det gick inte att öppna dörren på förarsidan och vindrutan hade en centimeter is på sig. Det var bara att kalla på hjälp.

- Help me!
(Anders, Nicklas vän kommer springandes)
- Haha, vad har nu hänt?
- Sten frusen!


Min bror och Anders kämpade med att få upp dörren, utan att lyckas, och efter mycket möda fick dom bort lite av isen på rutan. Hahha, kul var det! Dom kämpade och jag stod bredvid och lallade. Jag fick hoppa in på passagerar sidan och rullade hemåt. 
Tur att man känner så bra karlar som är kapabla att hjälpa till när det krisar sig. Då duger inga småglin heller.
Tusen tack boys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0