Ööööhhhh....

... så känner jag mig idag. Hela dagen på skolan arbetade jag, Evelyn, Amanda, Madde och Elin på en historie uppgift. Sverige på 1500 - 1700 talet. YYEEEJ!!! Vad kul. Sucka hårt. Jag kan fan allt om Gustav Vasa nu. Allmänt trist dag i alla fall. Känner bara för att sova. Sova i några år faktiskt. 11 år kanske. Hmm.. Då skulle jag vara 29 när jag vaknar igen. Nej förrästen jag ångrar mig. 3 år skulle räcka.

Som tur är har jag underbar musik som gör min afton snäppet mer njutbar. Men bara snäppet. I spellistan ligger bland annat:

You're my baby - Roy Orbison
Guess things happen that way - Johnny Cash
Teddy bear - Elvis

Kanske är det bäst att man går och förbereder sig inför projektmötet imorgon, så man har en jävla massa att komma med! Svårt att hinna skriva ner allt man gör. Ska också tanka in några nya foton på datorn, tänkte kanske ha dem som alternativ till utställningen på Kulturmagasinet. Men jag kan inte bestämma mig om jag ska ha eld som tema på utställningsbilderna eller hur jag ska göra.

Oh, nu dök en favorit låt upp, det måste vara ett tecken!

I got stripes - Cash

Ja, i alla fall.. Ska gå och göra någon nytta nu och framförallt ska jag gå och se på Rome.
Äh fan hej med er, jag orkar inte skriva mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0