Nu ska jag vara som alla andra, och fylla i en sånhär:

Dagens humör: Bak och fram, alltså pigg sen trött sen vaken sen hyper sen trött sen hungrig.
Dagens frisyr: Slickat uppsatt med gräsklipp
Dagens klädsel: grå byxor som är skitiga efter allt pickup åkande och en randig tröja.
Dagens borde: Du, jag har fan gjort allt jag borde!
Dagens planer: Mamma Mia! Here I go again!
Dagens vill ha: En kaksmet.
Dagens längtan: Skumtimmen.
Dagens beroende: En vattenflaska från igår.
Dagens tråkigaste: När eltråden inte räckte.
Dagens personer: Farmor, men hon är alltid min person, så jävla.. off but on.
Dagens irritation: När jag försvann i ett hål i marken, det händer då aldrig när man vill, bara när man inte är beredd.
Dagens händelse: Snabbaste stängsel uppsättningen någonsin! Korna blev glada!
Dagens köp: Inget, jag slösar inte idag.
Dagens låt: Allt med Grease
Dagens vän: Jag har inte träffat någon vän än idag så jag måste väl säga farmor igen där.
Dagens saknad: En jättestor portion lasange och ett glas cola!
Dagens onyttiga: Sånt tänker jag inte på
Dagens dryck: Gammalt vatten har jag sagt.
Dagens middag: Pizza, usch skitäckligt! Jag hatar pizza!
Dagens bästa: Bio snart, och att jag inte har klivit i någon koskit, det är alltid något!
Dagens sämsta: Har jag inte svarat på denna fråga tre gånger redan? Nehej, ja att jag var pissnödig i två timmar
Dagens babe: Farmor! Hon är alltid min Babe? Seriöst, ordet babe, kan ingen bara kasta det på kasa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0