2008-03-04

Idag bär det iväg mot fjälls igen, så skönt att det knappt går att beskriva. Iväg från Sundsvall, yey! Ska åka vid 11.00 tiden, så jag måste strax springa och packa lite till. Jag ska göra mamma galen och ta med mig hur mycket saker som helst! Fast dock så ska jag ju inte åka upp med henne utan med min kusin (eller nästan kusin) Maria och min syster, oooh vad jag ska irritera dom med Country musik hela vägen till Tännäs. Mohaha! Tessan gillar nästan bara 
R'n'B (det gör nog Maria med) så det kommer bli extra kul!

Men nu är det nog dags att springa och locka håret, laga mat, rasta hundarna, få med alla skivor, dvds och böcker.
För vet ni vad? FORGET SCHOOL THIS WEEK!

Saknar mina Honeypies! Evelyn och Amanda, hoppas ni får ett bra lov och ni ska veta att jag saknar er jätte mycket!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Miss ya too pie

2008-03-06 @ 11:05:35
Postat av: Amanda

Så hade man skrivit värsta långa inlägget åsså är det bara det där som kommer med :P sa iaf att de hade vart mkt roligare å vart med dig i fjällen^^ å sen att de va dumt att vi tajma varann så dåligt när du e hemma e ja borta osv:P ha de super bäst i fjällen nu och vila ut ordentligt :) love ya pie

2008-03-07 @ 10:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0