2008-03-16 - Myspys

Igår var det myspys med flickorna, Amanda fyller 19 år till veckan så jag och Evelyn bjöd hem henne till mig. Och hon visste inte vad vi skulle göra. Hela dagen stod jag och bakade och bakade och bakade och lagade mat. Och sedan städade och städade och städade jag! Oh holy crap!

Sedan kom hon hit, och så satte jag henne vid TV:n för jag hade fixat I am legend som hon ville se, så fick hon glutta på den medan vi väntade på Evelyn och jag lagade klart maten.
Ooh, jag hade faktiskt gjort rätt fint, med ljus, fontän, fin dukning och allt! Mihihi!

Sedan kollade vi på Melodifestivalen, Amanda dansade till alla låtar förutom Upp och Hoppa.
Och Johan, jag kom på i efterhand att ditt sms var en pik att jag skulle rösta på skånetjejen, eller har jag fel där? Haha!

Sedan bastade vi och åt en massa morötter (det är sant!) det var så mysigt! Det var alldeles för länge sedan vi gjorde nått tillsammans alla tre. Hårinpackning och grejer! Funkade det bra i erat hår? För det gjorde det inte i mitt! Haha!

Vi får ta och göra om det någon dag girls! Jag tycker om er så mycket båda två ^^ Ni är mina små pruppnuppar!

Kommentarer
Postat av: Amanda:D

De va såååå mys^^ så himmla längesen vi gjorde nått bara vi tjejer var så himmla skönt å bara snacka minnen å en jävla massa skit behövde verkligen det :D Tack mina små älsklingar det gjorde ni riktigt bra:) å sandra jag e imponaread av din ansträningning super god paj va det ^^ a bossi bossi bo tusen miljarder love på er (L)

2008-03-16 @ 19:58:29
Postat av: Sandra Engberg

Ihiiiihi! Me like you so much darling! Men jag kommer sakna ihjäl mig under lovet, hur ska jag klara det utan er två? Buhuuu.. A bossi bosis bobo (L)

2008-03-18 @ 18:20:50
URL: http://sandraengbergs.blogg.se
Postat av: amanda

Ja de kommer bli asatomt:S men jag håller fortfarande tummarna att du kommer hem lite tidigare så vi kan festa till det rejällt på slut klämmen^^ Du får ha de super duper bäst i fjällen å åka massa skoter åt mig:) Kommer skana dig honeyoie

2008-03-19 @ 16:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0