2008-03-20 - To the fjälls! Och grattis till pie!

Nu är det dags att åka igen, hoppas bara på att bilen min funkar hela vägen dit och hem, knepig koppling.. Skit samma, jag ska ha jävligt roligt där uppe i alla fall, eller mest ska jag väl bara ta det lugnt. Skönt! Och lyssna på en massa musik!

Det var så himla kul på buggen igår! Jag längtar redan tills fortsättningskursen börjar! Dock så, ja buhu, blir det inte lika kul eftersom.. jao, jag hoppas bara att du ångrar dig och tar tid för kursen, för annars ska jag söka upp dig Railway Saloon! Mohaha!

Jag hoppas att alla får ett strötskönt lov och jag hoppas också att det fixar sig för Evelyn och hennes akvarium! Ta det lugnt nu tjejer tills jag kommer hem igen! Och Amanda, vi får väl se om jag kanske kommer hem på fredag, men om jag gör det, då ska vi på Railway Saloon! Heheheh!

Och GRATTIS till Amanda som också fyller år idag! Ha en super bra födelsedag hun! Saknar dig redan!

He works a ten hour shift
And comes home right on time
He don't complain a bit
When I get out of line
He ain't rich and
He might have a little dirt on his hands
But that worn-out circle on his jeans
Makes him my kind of man

Don't need no diamond ring
Don't want a bunch of bling bling
The only thing I really need
Is a man with a skoal ring

Kommentarer
Postat av: Amanda

Awwww klart vi ska till railway saloon ;) hahah å sen ska du tvinga nån till fortsättningskursen ;)Ja ska ha de bra idag :D å du får ha de super i fjällen

2008-03-20 @ 11:38:04
Postat av: Sandra

Mohahah! Ja eller hur! Jag ska tvinga han, problemet är bara att finna han.. Jag tror att jag vet vad han heter, men annars har jag nada info om honom. Eller, jag vet ju såklart hur han ser ut, alltid något! ^^

2008-03-23 @ 12:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0