Nu ska här laddas upp lite bilder!

image259


Elin. Vi sitter på bussen påväg till Stockholm på kulturresa!

image260

Amanda och jag. Samma resa, samma buss. Vi har precis öppnat lite kinderägg!

image261


Evelyn funderar över livet!

image262

Strindberg-statyn, alla som åker till Stockholm borde ta tid och kika på den! Underbar!

image263

Prom night! Flickorna är så stiliga! (Vi tar en paus från dansandet)

image264

Det är faktiskt en riktig blomma jag hade i håret, tar att den inte vissnade!

image265

Avslutar med en liten and som förvirrat sig iväg till Sporthallen med ett litet ägg. Här ruvar hon på det mitt emellan vägen och trottoaren.






Kommentarer
Postat av: Amanda:D

Mihihihi jävla snygga bilder må ja säga :D å kinderäggs utdelningen på väg ner till sthlm va ju grym älskar bläckisen å snigeln:D å jag va faktist jävligt lik den;P moahahhahahha :O STRINDBERG

2008-05-25 @ 20:03:17
Postat av: Sandra Engberg

Hahaha, ja du är så jävla lik snigeln! Hahhah! Älskar er båda! :D

2008-05-30 @ 12:24:12
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0