Jag verkar..

..vara dålig på att blogga. Men fan, jag har inte tid! (Kan man skylla på något så simpelt?)

Full rulle, vad annars?
 Idag blir det skola, äta, dansa, bio. Utan paus!

På dansen så buggar vi inte bara, utan provar även att dansa rock'n'roll och boogie woogie! Jävligt häftigt! Måste gå dom kurserna senare!

På bio ikväll blir det Twilight, ja jag såg den i måndags också, men den var ju riktigt.. hmm.. intressant? Spännande, lite barnslig, men det är ju ändå en ungdomsfilm. Om man får vara lite flickaktig och småtöntig så måste jag säga att han som spelar Edward Cullen (Rob Pattinson) är skit fin i filmen. Köpte även boken igår, läste väl kanske 100 sidor igår, och den håller alla förväntningar och mer därtill.

Okej, nu ska jag sluta att tönta mig och plugga energiberäknigar istället.

Vi höres synes och allt annat där till!

 

 

Kommentarer
Postat av: Theres

Den är ju jätte bra !!! ;D

2008-11-29 @ 14:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0