Det har ju hänt så mycket!

Jag vet knappt var jag ska börja! Skolan rullar på, och vi gör en massa roliga saker, eller gjorde, nu är verkstan slut för några veckor framöver.. Buhu.. Men jag anar att ingen är intresserad av vad vi gjorde, så jag skippar det. Och det betyder egentligen att jag inte har så mycket nytt att berätta då.. Hmm.. Sant.

Men jag kan avslöja att jag har gått Hjärt- och lungräddningskurs!






Och jag har faktiskt tagit CERTIFIKAT för Heta Arbeten! Den ni! 





Snart kan man gå lös riktigt!

Vad kan jag mer säga? Hela helgen har jag haft lite hemlisar för mig, kanske att ni får veta vad någon gång i vår, om allt går som planerat. Men allt går ju inte alltid som man planerar, men jag hoppas verkligena att detta kommer gå vägen! Som en fortsättning på något jag drog igång smått en härlig höstdag.  

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad utbildar du dig till egentligen? ;o jag har nog inte hunnit med alls ja, haha.

2008-10-29 @ 15:01:04
Postat av: Sandra

Haha okej,jo jag utbildar mig till rörmockare! Fast utbildningen jag går heter Solenergitekniker :) Men det finns väl ingen större branch för solenergi i vårt kalla land (och speciellt inte i norrland) ;D

2008-10-29 @ 19:26:28
Postat av: Rebecca

fan vad roligt :) hur går det då?

2008-10-30 @ 22:24:32
Postat av: Sandra

Jo fan, det går bra! Lite svårt att hitta praktik i denna lågkonjunktur, men men!



Vad gör du själv nu? :)

2008-10-31 @ 12:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0