Holabandola everyone!

Igår var det en minnenas kväll. Som det var förr, eller ska man säga tidigare i år. Även fast det inte är så länge sedan vi tog studenten, faktum är att det bara är några månader sedan, så känns det som fem evigheter sedan. Alla har börjat någon form av nytt liv. Någon for till Stockholm, en annan till Frankrike, säkert ligger också några på sofflock och andra flyttade till andra ställen i Svea-rike. Jag bytte bana och andra jobbar som för fem regementen. 
 Men igår, IGÅR mina damer och herrar, då samlades de tre flickorna från klassen. En tog tåget från Leksand, en annan tog bilen sådär 5 kilometer och den tredje var redan där. Och vad blev resultatet? EN FILMKVÄLL MED EN DÅLIG RYSARE, CHINA MAT OCH PRINGELS!

And I like it!

 



 

---- 

Till veckan hoppas jag också på att få mitt nybeställda objektiv! YEYHOO! Det blev ett Sigma EX 50/2,8 DG Macro 1:1. Åh, vad jag längtar! Jag vill prova nu, nu, NU!

Såhär ser det ut:



-----

Var ut en sväng i morse för att fota, det var ju så fantastiskt väder! Det skulle till att bli en klarblå himmel, men just när jag klav upp låg dimman tjock över landskapet. Det resulterade bland annat i denna bilden:



Silence

Sandra Engberg
Nikon D60
Sigma AF 70-300/4-5,6 DG
Nikon SB-400 Speedlight 

Kommentarer
Postat av: Amanda

I also like it:D Like it a lot!

2008-09-22 @ 09:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0