Gammelmormor och Walle

Igår tänkte jag som vanligt på gammelmormor Eva och på Walle (inte min riktiga morfar, men det var mormors man). Två personer som jag saknar dag och natt, hela tiden och lite till. Även om gammelmormor gick bort -97 så har hon gjort större intryck än hon någonsin kan tänka sig, lika så med Walle, som vandrade vidare -07. 
     Jag besökte deras gravar igår kväll. Lite ledsen över alla löv som täckte dem, men lite blommor senare så såg det bättre ut. På återseende. Och nästa gång ska jag ta med en kratta. 

/Sandra 


Kommentarer
Postat av: vikevire

Så fint du skriver om gammelmormor. Fina foto du tar och grattis på 20-årsdagen.

2009-05-07 @ 18:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0