Home again!

Hem ljuva, ljuva, ljuva, ljuva hem!
    Vi hade väldigt roligt i el Stockholmo, det må jag säga, det var full rulle och vi hann göra allt vi tänkt oss, tror jag?
Men hur kul man än har i Stockholm så är det alltid skönt att komma hem! Ingen som springer på en i rulltrappor eller pratar om botox som krymper i kyla (ja, jag fattar det inte än?). Jag måste verkligen tacka Evelyn, Ulla och Anna för en toppenresa!
     Jag ska ladda upp bilder från resan sedan, just nu har jag lite bråådis.

Tänkte bara visa en bild från idag när jag arbetade med Tessan tavlan, bara för att ni inte ska glömma bort den (och för att jag ska minnas att fortsätta på den): 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0