Klockor, ramar och sånt, ni vet

Såå, jag är ju lite fast i detta med klockor nu. Jag har nu gjort två stycken till. Resultatet, ja det ser ut så här:



Och så har jag designat två stycken ramar och motiven i är knäppta med min analoga systemkamera Konica T4! Så dubbelt upp för dem!


I övrigt så har jag jobbat på Vårbacken måndag, tisdag, onsdag och det har varit hur kul som helst! Jag trivs jättebra där, fler ungdomar borde arbeta med barn, man lär sig otroligt mycket om människor, ta hänsyn och att vara vuxen (vilket många yngre vuxna idag är totalt värdelösa på). 
Idag så ska jag ägna mig åt lite målning. Men inte målning som är rolig, bara nödvändig. Så tacka mig farfar!

Imorgon ska jag iväg på en författarkurs, eller skrivkurs kanske man kan kalla det. Det ska bli jättekul! Den kommer att börja på fredag kväll och fortsätta hela helgen! Tjohoo! Det är så roligt att använda sin kreativa sida! Och just för stunden går den på högfart! Så i helgen blir det alltså skriva, skriva, skriva. Så nu kanske jag kommer igång med plotten som jag har skrivit på i två år, för kanske man får det rätta go go go:et med en kurs som denna!

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till Sandra! /Mamma

2009-04-02 @ 12:21:10
Postat av: Sandra Engberg

Thanks mom!

2009-04-02 @ 15:12:40
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0