Nej men dra mig baklänges!

Jag har drabbats av den mest hotfulla, fruktansvärda och hatiska sjukdomar som en människa kan få (som inte är dödlig då, naturligtvis, annars skulle jag nog inte skämta om det). Nämligen feeebeer.

Håll tummarna för min fortsatta överlevnad.

I övrigt så har jag lärt mig att spela Hjärter, jag har sovit, jag har ätit, jag har kört runt funässjön, jag har duschat, jag har läst bok, jag har kollat på Grease, jag har klappat Picconet. Jaa, jag har hunnit med en massa saker hittills på denna påsk. Jag har till och med snott (okej, lånat) Sofias dator, så det är där jag sitter nu. På ett dammigt golv, med en främmande dator, ett värkande huvud som också kokar och det enda jag vill är att duscha.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0