Nu har Kristen fått lite mer hår

Japp, det är sant! Det går sakta men säkert framåt! Och jag uppdaterar för varje gång jag har arbetat med bilden. Jag inser nu att det finns en miljons miljarder saker att lära sig i photoshop! Och jag älskar det! Ska bli mycket roligare med en ritplatta så man slipper den förbannade datamusen, det blir så darrigt. Men just nu ser Kristen Stewart ut så här:



Börjar närma sig åtta timmar på denna bild nu. Vilket är rätt fort om man jämför med de blyerts/olje/akryl porträtt jag brukar göra.

Säg gärna vad ni tycker, om ni tycker någonting vill säga!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

måla av mig!! haha, du är så jävla bra!

2009-04-04 @ 16:00:37
Postat av: Sandra Engberg

Hahah ;D

Tusen tack Rebecca!

2009-04-04 @ 18:20:46
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Rebecca

btw - mamma är jävligt impad också! :D

2009-04-04 @ 19:51:06
Postat av: Sandra Engberg

Ihihi! Vad roligt! Hälsa henne att jag känner mig väldigt smickrad! :)

2009-04-04 @ 21:14:31
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0