Såå..

.. jag såg ett väldigt roligt klipp från youtube på Annas blogg som var en parodi på Twilight och High School Musical (kolla det på Annas blogg, och henne hittar ni i min länklista). Och när jag sett den så tänkte jag att jag skulle kika in på youtube för att söka efter fler Twilight parodier, jag använder Youtube så sällan så man är ju aldrig riktigt uppdaterad på den fronten. Men jag sökte och fann en helt otroligt välgjord "parodi" på Twilight. Är faktiskt imponerad på hur bra dom fått till allt i filmen, måste vara nått lite större projekt. Ta en titt vet jag:

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jäklar, de hade ju fixat allt från kostymer till miljöer, koreografier och hela tjoffest, och hur fick dom alla så engagerade, det är imponerande ;P

Dom måste ha haft sjukt kul medan de gjorde videon ivf :P

2009-04-19 @ 09:19:53
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Sandra Engberg

Ja verkligen häftigt! :D Det är nästan så att det skulle vara kul att filma något sådant själv, får det såg verkligen roligt ut! Att tillägga är ju också att tjejen som spelar Bella skulle passa bättre i riktiga filmen än Kristen Stewart!

2009-04-19 @ 12:28:33
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med, hon skulle verkligen passa bra.

Jo, när jag såg den första gången tänkte jag "shit vad kul att prova på något sånt här" och nu är jag nästan fäst vid idén. Filma, skriva manus fixa musik och kanske lite dans och skådespela, bara prova för skojs skull... fast det krävs ju väldigt mycket jobb, och människor för den delen ;)

2009-04-19 @ 18:54:46
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Sandra Engberg

Ja, det krävs ju ungefär hur många personer som helst, vilket är lite synd för det är väl där idén skulle kunna brista.. Men kul vore det! Riktigt kul! Fast kanske välja en annan film, typ Grease, det vore häftigt!

2009-04-25 @ 14:42:20
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0