35 min kvar

Sedan börjar festen/middagen/galajet, det är så fint i min utställnings bod nu att det man blir alldeles pirrig och till sig! Jag ska fota och visa er såklart. Och det är tavlor och fotografier i alla hörn och även andra små prylar. Det har dukats och gått an hela dagen men nu står snart maten på borden. Jag tycker mig höra att det var en bil som anlände på gårdsplanen nu, så jag får nog strax lov att gå dem till mötes! 

Ville bara berätta vad jag hittade på Erikshjälpen, det blev:

TV (med fjärr!) 155:-
Video (YES!! Och den fungerar!) 65:- 
Burkar 2:- /styck
Randig låda 10:-
Tyg 3:-
Pärmar 3:- /styck
Blus 32:-
Byrå och sminkbord i ett 156:-
Klänning till Lilly (retro style) 22:-

Jag önskar jag hade hunnit tagit en bild på alltsammans, men ni får en somrig bild från mammas trädgård istället.






 

Nikon D60, Sigma macro 1:1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0