Dagens köplista

Jag satt och fnulade och klurade på vad det är för små jox som jag mer behöver inför flytten. Det blev mycket hmm och mhhmm och ahha! innan den lilla listan blev klar. Den är kort, men effektiv!


- Låda till mina samlade inspirationspapper (bilder och texter jag kan ta fram om jag vill att idéerna ska börja flöda mer än vanligt, inte för att det behövs, egentligen

- En till låda till lite pyssel och knåp saker, så som tyger, band och garn.

- Burkar till pennor, penslar, knappar, nålar, stenar och allt annat.

- TV-bänk, gärna en äldre, sliten. Absolut inte från IKEA.

- Databord, det är en svår punkt, jag vill inte ha ett nytt, hellre ett gammalt slitet skrivbord från mitten av 1900. Men de är ju inte lika bekväma som dagens, tyvärr.

- Pärmar, måste hålla ordning på alla papper nu!



Vi får väl se vad jag kommer hem med, en klänning kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0