Mönster

Det går att hitta mönster och linjer i allt.


Jag tror att den mest givande bilduppgift jag gjort var "Skissboken" då jag gick på gymnasiet. Vi fick välja en bild och sedan göra egna målningar/skapelser utefter den. Tala om att inspirationen flödade. Och jag inser idag att jag kunde ha gjort så mycket mer.


---------------------------





Nikon D60 - Nikkor 18 - 55 mm

Kolmården station. En otroligt rolig dag. Sådär inspirerande och sådär "film-aktigt" klassisk att många säkerligen aldrig kommer att få uppleva den. En riktig Sandra-Evelyn dag. Och tro mig, hade ni som inte har vår humor upplevt den så hade ni säkert kastat bort den till den hög där alla lagomdagar hamnar.


Kommentarer
Postat av: Evelyn

Älskade den dagen!! ^^

2009-08-24 @ 20:56:38
URL: http://gukoret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0