Hanna Björkstedt

NU MÅSTE ALLA LÄSA



Under en tid nu så har jag illustrerat på fotografier tagna av Fotograf Hanna Björkstedt!
   Det har varit hur kul som helst att diskutera och skicka bilder och kommentarer fram och tillbaka och hit och dit! Väldigt givande och för att inte tala om snyggt (om jag får säga det själv)! Det är verkligen suveränt att få en chans att visa "vad man kan" för en lite större publik och få mer kritik på det man gör, jag tackar verkligen dig Hanna för att jag fått den här chansen! Tack tack!

Så nu tar ni er alla i kragen och går in på hennes blogg och kolla på den första bilden som finns uppe nu: www.hannabjorkstedt.blogg.se

----------------------------------------------------------------------------------------


Nu till morgonens övningar:

Amanda tipsade mig om en sida där det fanns olika rökbilder som var målade i Photoshop, och som alltid så far dessa ord genom min hjärna: "MÅSTE TESTA!"
   Sagt och gjort, denna morgon gick jag upp tidigare än någon överhuvudtaget skulle behöva gå upp och fixade med en massa bilder och gjorde bland annat denna rök-bild. Detta är bara en test som tog typ 30 min, om ens det.. Och jag kan lova att det kommer fler!



 

/Sandra




 


Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vad fränt :D

Har gillat Hanna ett bra tag nu, vad roligt att du fått illustrerat foton åt henne :D

2009-08-08 @ 16:08:02
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Anna

*på foton åt henne ;)

2009-08-08 @ 16:13:40
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ge mig din talang..

2009-08-09 @ 20:43:43
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du är så duktig min lilla honungspaj(K)!!!!

2009-08-11 @ 11:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0