Att sova som en prins

Kanske skulle det ha stått prinsessa där, men jag tror att jag sover mer som en prins. Jag sover inte sött, jag sover djupt och drömmer mycket.

Hur som helst så bjuds det här på en bild på min nya sänggavel som Sofia så snällt for hit med. Det var länge sedan ni fick se bilder från den här satans lägenheten jag trängs i alldeles för ofta. Kanske blir det mer av det såhär innan jul.

Jag gillar faktiskt denna gavel, den gör sig bra mot den tomma väggen bakom - nästa steg är att köpa en bredare säng så att den passar bättre. Men man kan inte skaffa sig allt på en gång. Jag har också funderat på om jag ska orka dra med mig gaveln när jag flyttar till lilla huset på Kvarsätt i sommar, men jag tror inte det. Jag tror att jag ska köpa så att jag har grejer på båda ställerna (eller ja, inte en likadan såklart!). Det ska bli så mysigt att flytta dit även om jag kommer att spendera den mesta av tiden på Stolpås ändå - men det är inte så konstigt. Det är där mitt hjärta hör hemma, för att vara lite poetisk. Och innan ni vet ordet av så är jag tillbaka där igen, jag måste bara skaffa mig en god inkomst så att jag kan ha mitt eget hus där.  



Kommentarer
Postat av: Theres

Vad fint det blev!! :D:D:D

2009-12-07 @ 20:10:40
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0