Hallå hela högen!

Hej mina vänner, nu är det jag här igen. Min mor gjorde ett rätt så dåligt jobb med att blogga när jag inte hade tillgång till internet. Men man får vara nöjd med det lilla, tack mor!

Kvällen har spenderats på Bingolotto-vis. Det är faktiskt något speciellt med Uppesittarkvällen. Skeptisk som man är så gick man ju faktiskt och vann en hundring. Otroligt!

För övrigt så är jag så otroligt mätt just nu, magen är proppad kakor, godis, must, mjölk, knäck, pepparkakor, ädelost, chips, sockerkaka, klubbor, kaffe och kött. Jag kommer sannerligen att behöva banta inför den såkallade beachen 2010.

Imorgon bitti återkommer jag med bilder, som jag har längtat att få publicera lite foton till er mina underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0