I ett rus

Jag skriver det här i ett rus av lycka. Jag har precis sett Bonde Söker Fru - mitt absoluta favoritprogram på TV just nu. Jag älskar att se två människor som helt plötsligt bara finner varandra och hamnar i ett lyckorus! Det är  fantastiskt, jag blir avundsjuk, glad, hoppfull, pirrig, ledsen och längtansfull på samma gång. En dag kommer jag att hitta min andra hälft, en person som kan stå ut med mig, en person som gör mig lycklig och som jag kan göra hel. Jag har inte gett upp hoppet!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Hejja på Sandran! Klart du finner din andra hälft (när du minst anar det) så småning om. Det är bara att ståut i lägenheten så länge så väntar stolpås sen...

Snyggt det blev med säng gaveln.

Puss och kram och sov gott mammsen

2009-12-09 @ 22:12:30
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Mia

Du har ju hela livet framför dig! Ingen brådska. Du hittar den rätte ska du se! kram

2009-12-09 @ 22:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0