Till magen står rakt ut!

Idag, på självaste julafton, önskar jag nästan att ingen utav er läser detta. Spara det till imorgon istället, njut med släkt och vänner istället för att sitta här och läsa en massa skräp! Anledningen till varför jag kan sitta här är för att, ja, jag har väl ingen anledning egentligen.

Jag vill bara önska er alla en klassisk GOD JUL! Eller vet ni, jag vill inte önska er en god jul, jag vill önska er en förbannat skitbra jul med knäck, skinka, sill och pärer till magen står rakt ut! Ni ska ta mig tusan se ut som höggravida hela högen!




Hälsningar från Tännäs!


Kommentarer
Postat av: Theres

God Jul syrran! ;)

2009-12-24 @ 12:28:09
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Sussi

Vad då dåligt jobb? Jag har ju också bara 24 timmar på ett dygn.

Foto från Rogen eller hur? = Mysigt!

God fortsättning på dig och tack för världens fyndigaste julklapp=0)

Julkramen Mamma

2009-12-25 @ 19:45:34
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0