Hallå hallå, jag lever!

Det är bara det att jag haft så lite tid över! Jag har jobbat och jobbat i veckan och sen har jag jobbat. Så underbart! Jag ska ta och lägga upp lite in scanningar på teckningar som jag fått av barnen på jobbet. 

Skämt å sido. Ikväll ska jag på Railway och lyssna på The Hatchbacks och det kommer att bli skitkul! Rockabilly i förstaklass. Så nu är danskjolen på och buggar dojorna väntar i hallen. Kanske blir det dans, kanske inte. Men om det blir det, så har jag lärt mig många nya moves från buggkursen i torsdags. Läckert! 

Vem vet, kanske dyker det upp någon fin partybild morgon, om jag kommer ihåg att fota under kvällen. Eller orkar kanske det heter. 



/Sandra  

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej sandra.. du de vore skitkul om du hörde av dig för vi fundrar på att köra utställning. om du är intresserad. /julia

2009-03-02 @ 16:51:27
Postat av: Sandra

Och vart hittar jag dig Julia? :D

2009-03-03 @ 15:44:35
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0