"Vilken mördarblick!" - Tessan

Oj, det har hänt mycket.

Lite nya foton kommer här. Håller fortfarande på att exprimentera med ljus, och denna gången ute. Jag försökte hinna med det när solen var framme, men när syrran var färdigsminkad så var det molningt igen. Men jag provade iaf, utan blixt, bara dagsljus, nästa gång blir det med blixt om inte solen skiner.

r




Sedan så är det så att jag och Evelyn var och bowlade i Birsta en fin Lördagskväll. DISCOBOWLING! Då såg det ut såhär:



Okej, det var jag som inte orkade ta knytskor!



Evelyn i egen hög person! Går det vägen tro?



Sandra hade liiite problem med balansen varje gång hon skulle skicka iväg sitt klot, ja.



Den här är till Evelyn! Saaaaaaaabbaaaa!!!!!!! Skudd är på G!
GOD I love it! 




Sedan så såg jag och Evelyn på en jäkla massa film igår! Fan, knappt nån var bra!
Det vi såg var:

ETT
Scream (första)

Vad ska man säga? Klassiker! Inte läskig men shit så bra! Den är ju underbart härlig! Kan tänka mig att den var läskig när den kom ut -96, men nu känns det som ett skämt att den ska ha fått 5 + av Expressen!




TVÅ
Doomsday

Men helvete vilken värdelös film! Se den ALDRIG! Bra i början, men när punkarna och medeltidsgubbarna gjorde revolt blev det lite mycket!




TRE
The Dead Girl

What? Knepig film, den tog slut när man trodde att den skulle börja, typ. Eller precis när man trodde att man skulle börja få en förklaring. Dessutom anser jag att halva filmen var rätt onödig. Kolla själva så får ni se!




Sedan efter att jag skjutsat hem Evelyn-pevelyn så var jag pigg och såg en fjärde film:

FYRA
If Only

Underbarigaste filmen på länge! Det kommer att bli en ny favorit i filmhyllan! Så söt och tänkvärd! Jag älskar den, en ny Titanic och The Holiday för mig kanske? Och Jennifer Love Hewitt är ju för söt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tesa kan ta några foton på sig från dig & vips är hon modellen! Tror du att jag också kan se fördelaktig ut på bild? /Mamma

2009-02-03 @ 15:33:39
Postat av: Rebecca

Tar du betallt om man skulle vilja vara modell för en dag någon gång? :)

2009-02-03 @ 17:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0