Window

Idag ville jag prova lite dagsljus. Och naturligtvis så är det mulet, yey! Toppen... Kan inte solen skina lite, bara lite?! Nej, nej, snön faller som aldrig förr och det där med att klimatet blir varmare kan dom som påstår det stoppa upp någonstans.
     I vilket fall som helst så provade jag en klassiskt kontrastbild. Och nästan helt utan redigering så lyckades jag ta ett foto som blev som jag förväntade mig, inte för att det blev överdrivet snyggt, men det blev som jag trodde med inställningarna på kameran och ljusmängden och zoomen och det är ju skitbra faktiskt! För det är väl det som är grejen? Att man ska kunna se på en gång vilka inställningar som behövs utan att prova sig fram i hundra år först. Tja det är ett steg i rätt riktning tycker jag i alla fall.



Nikon D60
AF-S DX Zoom-Nikkor 18-55mm

--
/Sandra Engberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0