En full Fredag

Japp, det är en full Fredag, jag ska inte vara full, men det är satan så fullt. Full det får jag vara någon annan dag. Precis just nu så väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så att jag kan hänga all tvätt vilket gör att jag har något att ha på mig ikväll. Sedan så ska jag.. eller vänta nu, det kan jag ju inte avslöja, Evelyn får ju inte veta! Jag ska i alla fall göra något jag HATAR! Ha, nu vet hon säkert vad det är, men, men..
      Tills tvätten är klar kan jag ju alltid spela lite Commandos Strike Force. Det ni! Jag kanske tråkar ut er med uppdateringar under dagen.

So little time, so much to do!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till! /Mamma

2009-01-23 @ 11:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0