Har någon sett min nacke skutta förbi?

Seriöst, jag kan inte röra min nacke. Mitt huvud ligger nu snett. ÅT VÄNSTER!
Irriterande är nog det rätta ordet. Snyggt det var när jag skulle gå på IKEA idag, ingen aaalls kollade på mig som om jag vore total invalid! Och vad det var 100% säkert att köra bil idag när jag inte kunde vrida huvudet åt vänster. Suveränt!

Men man ska väl inte klaga.
Snart är helgen över och det ligger en ny vecka framför mina fötter.
Jag ska skutta av lycka på den (och förhoppningsvis har jag även en nacke då)!

Imorgon fyller min tvillingsjäl år och det ska också firas i veckan! (Grattis Evelyn i förskott!)

Jag ska också erkänna att jag är imponerad av min mor som lärt sig blogga (idag frågade hon bara om femton grejer innan hon fick iväg ett inlägg, framsteg!)

Ta vara på resten av Söndagen nu allesammans! Och missa inte Snillen Snackar ikväll på fyran!

Morsning
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nu du... på kvälls kvisten klarade jag alltihop = själv, det du!

Hoppas nacken kommer tillbaka och är som den brukar.

Kram Mamma

2009-01-18 @ 21:32:01
Postat av: Sandra

Haha, underbart! Helt underbart!

2009-01-19 @ 06:44:06
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0