Min första panorama!

Så var det dags, mitt första panorama test!
Jag vet att motivet och bilden i sig inte var någon höjdare, men jag ville testa att lägga ihop fyra bilder till en panorama. Jag gick helt enkelt ut genom tvättstugedörren och fotade fyra bilder efter varandra och det råkade bli över fårhagen och med hjälp av Gudagåvan CS3 försökta jag plita ihop dem.

Ska fara iväg och ta över någon bättre vy snart. Kanske uppe på Alnöbron?



Igårkväll satt jag och mixtrade lite med ljus igen. Det slutade med tre nötter framför kameran.




Ikväll ska jag, mor, far, systeryster, bror, Sofia, farmor, farfar, morfar, mormor, Stefan, Maria och Mathias ut och äta på Brandstation. Känns lite lyxigt, men det får man ju tacka brorsan för!

Nu ska jag gå och duscha sedan kanske man hinner med en snabbfotorafering av syrran, skulle vara kul att prova ljuset ute nu när äntligen solen vågar sig fram!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Snyggt jobbat din nöt...=)

2009-02-01 @ 22:29:17
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, tack mother-earth!

2009-02-02 @ 14:22:14
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0