Oh, lalala

Jag måste kanske erkänna att jag precis har kollat på Let's Dance (inte på is!). Förutom att jag är väldigt avundsjuk på Lattjolajban Mojjes hår så dansade ju Morgan Alling (stavning?) jävligt bra! Wow, förvånad! Bimbo Bella eller vad hon heter kan ju åka hem och lära sig mocka eller något och världens starkaste man kan faktiskt dansa! Jag är i chock. Underhållande program! 
     Bästa kommentaren var iallafall "Brunett Berra!" Okej, ni kanske bara fattar om ni såg själva, men jag orkar inte förklara).

För övrigt så har jag upptäckt något häpnadsväckande idag! Jag har alltid tänkt akryl, akryl, akryl när jag målar. Men så igår tänkte jag olja, olja, olja och nu tänker jag fan inte gå tillbaka till akryl igen. Det är ju helt underbart att arbeta med olja! Varför har jag inte gett det en större chans förrut?! Ni kanske får ett smakprov här i helgen någonting. Jag kan avslöja så mycket som att jag håller på att måla en bordercollie. 

Nu ska jag kila och läsa lite Elisabeth George. 

Och imorgon blir det lite jobb på Djurkompaniet, lite lättnad såhär i mina arbetslösa tider!

Adjöken
//Sandra    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0